Pedagog, logopeda, specjalizuje się w dysfagii pediatrycznej, lubi terapeutyczne wyzwania.
W zawodzie od 2015 roku. Od 2020 roku prowadzi własną Pracownię Terapeutyczną LOGOSENS.
Kreatywna mama Martyny, Marcina i Mateusza ☺
Wiedza i doświadczenie
- studia magisterskie na kierunku Pedagogika specjalna (w toku)
- studia licencjackie na kierunku pedagogika
- studia podyplomowe z logopedii
- studia podyplomowe z przygotowania pedagogiczno-metodycznego
- kurs PADOVAN I i II st.
- szkolenie VitalStim®: zastosowanie elektrostymulacji i sEMG w zaburzeniach połykania i wybranych problemach logopedycznych
- udział w projekcie badawczym, testującym narzędzie M-terapia – innowacyjny zestaw terapeutyczny dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami i dysfunkcjami znoszący bariery w edukacji” (pomysłodawcą Musicon we współpracy z Uniwersytetem Medycznym im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu i Uniwersytetem Jana Kochanowskiego w Kielcach, dofinansowanie z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020)
- szkolenie Dysfagia pediatryczna
- szkolenie Kinesiotaping w logopedii i fizjoterapii stomatologicznej
- szkolenie Terapia motoryki ręki dzieci z zaburzeniami rozwoju, st. 1 i 2
- szkolenie Wykorzystywanie elementów metody werbo-tonalnej w terapii dzieci
z zaburzeniami w komunikacji językowej
- szkolenie Podstawy terapii pozycji oralnej
- szkolenie MFT 9-99 sTArs – Miofunkcjonalna Terapia dla osób w wieku 9-99
- szkolenie Terapia rotacyzmu
- szkolenie Diagnoza i terapia dzieci z opóźnionym rozwojem mowy
- szkolenie Integracja sensoryczna a rozwój dziecka z niepełnosprawnością
- szkolenie Jak wspomagać rozwój dzieci w zakresie małej motoryki
- szkolenie Nauczanie 9 kluczowych umiejętności porozumiewania się
- szkolenie Objawy zaburzeń sensorycznych: wzrok, słuch i dotyk
- szkolenie Pedagogika Montessori
- szkolenie Praksja i dyspraksja
- szkolenie Przyczyny powstawania zachowań niepożądanych
- szkolenie Ruch-Rozwój- Nauka, czyli wpływ integracji sensorycznej i aktywności ruchowej na uczenie się
- szkolenie Wpływ zaburzeń Integracji Sensorycznej na rozwój mowy- znaczenie motorycznej i polisensorycznej stymulacji do uzyskania najlepszych efektów w funkcjonowaniu dziecka
- szkolenie z komunikacji alternatywnej PECS –poziom I i poziom II
- szkolenie Zaburzenia Integracji Sensorycznej u dzieci i młodzieży z autyzmem i Zespołem Aspergera
- szkolenie Zaburzenia SI u dzieci w wieku żłobkowym i przedszkolnym
- kurs Plastyka sensoryczna jako holistyczna metoda wspierająca rozwój dziecka
- kurs Wybiórczość pokarmowa dzieci, charakterystyka, diagnostyka i strategie pomocowe
- warsztaty Manipulacje ustno-twarzowe – techniki usprawniające narządy mowy i redukujące ból
- warsztaty Praca z dzieckiem z zaburzeniami mowy, pamięci, myślenia-wykorzystanie zasad i elementów ćwiczeń bilateralnej integracji podczas terapii SI
- warsztaty Trafna diagnoza i skuteczna terapia w codziennej pracy z dzieckiem z zaburzeniami rozwoju
Dane kontaktowe:
tel. 664 330 519